3 Mart 2013 Pazar

Aysel'den Çay Sofrası

Aysel'den çay sofrası

Aysel'den çay sofrası

Aysel'den çay sofrası
Portakallı Muffinler


kupta limon rüyası
Kupta limon rüyası

Aysel'den çay sofrası

 Peçetelerin süsü yine o günün hatırası olarak aldığımız hediyeye dönüştü.Bunun karşılığında her  seferinde farklı bir şey nereden bulunur,ne yapabilirim endişesi içimi kemirmeye başladı.

 Aysel'in çay sofrasında güzel sohbetlerden başka neler mi vardı:
  • Kupta limon rüyası(tarif için tık tık)
  • Portakallı muffinler(tarif için tık tık )
  • Gül kurabiye(benden)(tarif için tık tık)
  • Jülyen kereviz(tarif için tık tık)
  • Peynirli poğaça
  • Tavuklu talaş böreği
  • Lahana turşusu
  • Fasulye ezmesi
  • Mercimekli köfte
  • Kırmızı meze tabaklarında çeşitli kuru yemiş

2 yorum:

Lezzetli Sanatlar dedi ki...

merhabalar,
Ziyaretime gelmişsin, hoş geldin. Bulgur ölçüsünü ekledim bu arada...
İade i ziyaret yaptım. Çok cici, şirin harika bir blog buldum. Veeee hemen izleyicin oldum. Artık takibimdesin.
Sevgiler...

Şebboy Çiçeği dedi ki...

Beğendiğinize sevindim,çok teşekkür ederim.Ben de günlerdir blogunuzu satır satır inceliyorum,tekrar tekrar okuyorum,hayran kaldım.Elinize sağlık.Sevgilerimle