22 Eylül 2012 Cumartesi

Havuç-Kabak Jülyen Salata

Havuç-Kabak Jülyen Salata


Bloglar arası turlarımda salatanın tarifini aldığım yeri not etmemiş olduğumdan bağlantı link veremiyorum.Salatanın önemli özelliği 2-3 misafir gelecekse,çok az miktarda hazırlamanızın mümkün olması,isterseniz 1 kabak,1 havuç seçersiniz,israf olmaz.
 Minicik çentikler atan,pahalı marka jülyen soy'um elimin altında olsa da,çok zaman alıcı,uzun bir iş olarak gördüğümden normal sebze soyucuyla uzun şeritler oluşturdum.Kabağın ortasındaki yumuşak,çekirdekli kısmı kullanmadım,suyunu bırakmasın diye.1 paket Knor Fesleğenli,kekikli sos,4 yemek kaşığı su,4 yemek kaşığı sızma zeytinyağıyla hazırlanıp kabak ve havuç dilimleriyle harmanlanıyor.
 Fesleğenli-kekikli sos kalmadığında,çok az fesleğen,biraz kekiği balzamik sirke,sızma zeytinyağını 1 çay kaşığı soya sosuyla beraber kavanozda çalkaladım.Bu seçenekle de çok lezzetli bir salata sosuna ulaştım.

Hiç yorum yok: