9 Nisan 2012 Pazartesi

Çocuklar için hazırladığım sepetler

Hediye almayı da çok seviyorum,vermeyi de.Hediye veriyorsam mümkünse hediye aldığım kişinin bir ihtiyacını karşılamayı düşünüyorum.Bazen de benden başka kimseden alamayacakları tamamen o kişiye özel hazırlanmış olmalı,ambalajı,sunumu hayran bırakmalı diye çabalıyorum.Kalpli jelatin ambalajlar,çeşit çeşit sepetlerle en çok da şeker hamuruyla sarmaş dolaş oldum son zamanlarda.Bakalım ortaya neler çıkmış,sizin de hoşunuza gidecek mi?


Şeker hamurlu kurabiyeciklerim dizilmiş sahiplerini bekliyor.

Bensu ve Ela kardeş,mümkün mertebe sepetler aynı olsun diye uğraştım.


"Berna beğendi mi?"diye sorduğumda hepsini afiyetle yedi dediler,çok mutlu oldum.
 Sırada 2 abla-kardeş kombinasyonu,hani yarım elma-gönül alma.

 Bu sepetin sadece kurabiyeleri değil,zemini yani leblebi şekerleri de yenilebilir......
Bu sepetin içi gözükmüyor,ambalaj konusunda bir fikir verebilir.

Hiç yorum yok: